Δεύτερο ban και ο Άρης συνεχίζει να αυτοεξευτελίζεται – Στην Αλκμήνης όμως… όλα καλά!
Ο Άρης κατάφερε ξανά να γίνει θέμα όχι για ποδόσφαιρο, όχι για πλάνο, όχι για μεταγραφές, αλλά για ακόμα ένα ban από τη FIFA. Και το χειρότερο; Μιλάμε για υποθέσεις που αφορούν μικροποσά, διαφορές με ατζέντηδες και δικηγόρους, καταστάσεις δηλαδή που σε σοβαρές ομάδες κλείνουν πριν καν φτάσουν στα γραφεία της FIFA.
Αντί αυτού, στον Άρη εμφανίστηκε και δεύτερο ban μέσα σε δύο μήνες, την ώρα που το πρώτο παραμένει ακόμα ενεργό. Και φυσικά η γνωστή καραμέλα: “θα τακτοποιηθεί”, “δεν υπάρχει πρόβλημα”, “οι μεταγραφές θα γίνουν κανονικά”.
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο αν θα αρθεί το ban. Το θέμα είναι ο συνεχόμενος διασυρμός του συλλόγου.
Μία ομάδα με τόσο βαριά ιστορία, με τόσο μεγάλο κόσμο και με απαιτήσεις πρωταθλητισμού, δεν μπορεί να εκτίθεται διεθνώς για τέτοιες υποθέσεις. Δεν γίνεται κάθε λίγο το όνομα του Άρη να φιγουράρει στις λίστες της FIFA για χρέη προς μάνατζερ και δικηγόρους λες και πρόκειται για διαλυμένο ποδοσφαιρικό οργανισμό χωρίς έλεγχο

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου