Δεύτερο ban και ο Άρης συνεχίζει να αυτοεξευτελίζεται – Στην Αλκμήνης όμως… όλα καλά!

 


Ο Άρης κατάφερε ξανά να γίνει θέμα όχι για ποδόσφαιρο, όχι για πλάνο, όχι για μεταγραφές, αλλά για ακόμα ένα ban από τη FIFA. Και το χειρότερο; Μιλάμε για υποθέσεις που αφορούν μικροποσά, διαφορές με ατζέντηδες και δικηγόρους, καταστάσεις δηλαδή που σε σοβαρές ομάδες κλείνουν πριν καν φτάσουν στα γραφεία της FIFA.

Αντί αυτού, στον Άρη εμφανίστηκε και δεύτερο ban μέσα σε δύο μήνες, την ώρα που το πρώτο παραμένει ακόμα ενεργό. Και φυσικά η γνωστή καραμέλα: “θα τακτοποιηθεί”, “δεν υπάρχει πρόβλημα”, “οι μεταγραφές θα γίνουν κανονικά”.

Το θέμα όμως δεν είναι μόνο αν θα αρθεί το ban. Το θέμα είναι ο συνεχόμενος διασυρμός του συλλόγου.

Μία ομάδα με τόσο βαριά ιστορία, με τόσο μεγάλο κόσμο και με απαιτήσεις πρωταθλητισμού, δεν μπορεί να εκτίθεται διεθνώς για τέτοιες υποθέσεις. Δεν γίνεται κάθε λίγο το όνομα του Άρη να φιγουράρει στις λίστες της FIFA για χρέη προς μάνατζερ και δικηγόρους λες και πρόκειται για διαλυμένο ποδοσφαιρικό οργανισμό χωρίς έλεγχο

Και όμως, στην Αλκμήνης επικρατεί απόλυτη σιγή. Οι γνωστοί «δημοσιογράφοι των 5 ευρώ» έχουν εξαφανιστεί ξανά, κάνοντας πως δεν βλέπουν τον νέο διασυρμό του Άρη, μόνο και μόνο για να μη χαλάσουν τις δημόσιες σχέσεις με τη διοίκηση και κοπεί το… χαρτζιλίκι. Για πολύ πιο μικρά ζητήματα στο παρελθόν θα είχαν στήσει λαϊκά δικαστήρια και “πύρινα” άρθρα δήθεν αγανάκτησης. Τώρα όμως που η ομάδα ξεφτιλίζεται διεθνώς με δεύτερο ban από τη FIFA για ψίχουλα, ξαφνικά επικρατεί ησυχία και όλα παρουσιάζονται σαν κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Αυτό δεν είναι δημοσιογραφία. Είναι ξεκάθαρη ντροπή και προσπάθεια συγκάλυψης της κατάστασης που βιώνει ο σύλλογος.

Το ακόμα πιο εξοργιστικό είναι πως κάθε χρόνο ακούμε για “οργάνωση”, “σωστή λειτουργία”, “πλάνο” και “νοικοκύρεμα”, αλλά στην πράξη ο Άρης συνεχίζει να εκτίθεται για υποθέσεις που δεν αρμόζουν ούτε σε μικρομεσαία ομάδα της κατηγορίας.

Κανείς δεν λέει ότι τα ban δεν θα πληρωθούν. Προφανώς και θα πληρωθούν. Το ζήτημα όμως είναι γιατί ο Άρης φτάνει συνεχώς στο σημείο να διασύρεται δημόσια για τέτοιες καταστάσεις.

Και κυρίως… μέχρι πότε ο κόσμος θα ακούει τα ίδια και τα ίδια ενώ η εικόνα του συλλόγου συνεχίζει να μικραίνει;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις