Στην Αθήνα ο Ζήσης & Σιαο (και) για τον σχεδιασμό της νέας σεζόν – Επαφές με μάνατζερ και συνάντηση με Σιάο

 

Σε ρυθμούς σχεδιασμού για τη νέα αγωνιστική περίοδο κινείται πλέον η ΚΑΕ Άρης, με τον Νίκο Ζήση να βρίσκεται από σήμερα στην Αθήνα, όπου και θα παραμείνει μέχρι το τέλος της εβδομάδας πραγματοποιώντας σημαντικές επαφές για το «χτίσιμο» της ομάδας της επόμενης χρονιάς.

Ο general manager των «κιτρινόμαυρων» έχει προγραμματισμένες συναντήσεις με ατζέντηδες παικτών, εκπροσώπους προπονητών αλλά και μάνατ
ζερ αθλητών που απασχολούν ή ενδέχεται να απασχολήσουν τον Άρη το προσεχές διάστημα.

Στόχος είναι να προχωρήσουν υποθέσεις που βρίσκονται ήδη στο τραπέζι, να γίνει αξιολόγηση διαθέσιμων περιπτώσεων από την ελληνική και ξένη αγορά, αλλά και να μπουν οι βάσεις για τον κορμό του νέου Άρη.

Άλλωστε, σημαντική προεργασία έχει ήδη πραγματοποιηθεί το προηγούμενο διάστημα από τον Νίκο Ζήση και τους συνεργάτες του, με την ΚΑΕ να έχει καταγράψει ανάγκες, στόχους και πιθανές επιλογές αρκετές εβδομάδες πριν την ολοκλήρωση της σεζόν.

Παράλληλα, ο Ζήσης αναμένεται να έχει και συνάντηση με τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Ρίτσαρντ Σιάο, με βασικό θέμα τον αγωνιστικό σχεδιασμό της νέας χρονιάς, το διαθέσιμο μπάτζετ αλλά και τη συνολική φιλοσοφία πάνω στην οποία θα στηθεί ο Άρης της επόμενης σεζόν.

Στον Άρη θέλουν να κινηθούν οργανωμένα και χωρίς καθυστερήσεις, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί έτοιμη όσο το δυνατόν νωρίτερα ενόψει της νέας απαιτητικής χρονιάς σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς πέρα από τις ανανεώσεις και τις αποχωρήσεις, θα αρχίσουν να ξεκαθαρίζουν και οι πρώτοι βασικοί μεταγραφικοί στόχοι των «κιτρινόμαυρων».

Με τον Νίκο Ζήση σε ανοιχτή γραμμή με τη διοίκηση και τον Ρίτσαρντ Σιάο, ο Άρης επιχειρεί να χτίσει ένα σύνολο πιο ποιοτικό, πιο ανταγωνιστικό και με μεγαλύτερο βάθος για τη νέα σεζόν.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις