Πρόταση ανανέωσης με μειωμένες αποδοχές στον κορυφαίο φετινό παίκτη του Άρη!
Εξελίξεις φαίνεται πως υπάρχουν γύρω από το μέλλον του Γιώργου Αθανασιάδη στον Άρη, με τους “κιτρινόμαυρους” να καταθέτουν πρόταση ανανέωσης στον Έλληνα τερματοφύλακα ενόψει της νέας σεζόν.
Ο Αθανασιάδης αποτέλεσε έναν από τους πιο σταθερούς και σημαντικούς παίκτες του Άρη τη φετινή χρονιά, κερδίζοντας με τις εμφανίσεις του τη θέση βασικού και προσφέροντας σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα σε αρκετές αναμετρήσεις.
Παρόλα αυτά, η πρόταση που φέρεται να κατέθεσε η πλευρά του Άρη δεν κινείται στα επίπεδα που ίσως θα περίμενε ο ποδοσφαιριστής μετά τη φετινή του παρουσία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η πρόταση αφορά νέο διετές συμβόλαιο, όμως με χαμηλότερες σταθερές αποδοχές σε σχέση με το υπάρχον συμβόλαιό του, αλλά με αυξημένα μπόνους και περισσότερα οικονομικά κίνητρα βάσει στόχων και συμμετοχών.
Η συγκεκριμένη κίνηση δείχνει ξεκάθαρα και τη νέα οικονομική λογική που φαίνεται να ακολουθεί ο Άρης ενόψει της επόμενης χρονιάς, με πιο “σφιχτή” πολιτική στα συμβόλαια και μεγαλύτερη έμφαση σε μπόνους απόδοσης.
Την ίδια στιγμή πάντως, οι φήμες γύρω από πιθανή συμφωνία του Αθανασιάδη με τον Ηρακλή συνεχίζουν να υπάρχουν έντονα στη Θεσσαλονίκη, με αρκετούς να θεωρούν πως η αποχώρησή του από τον Άρη συγκεντρώνει πλέον αρκετές πιθανότητες.
Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως η πρόταση που φέρεται να υπάρχει από τον Ηρακλή είναι οικονομικά πιο συμφέρουσα για τον παίκτη, κάτι που κάνει ακόμη πιο δύσκολη την παραμονή του στους “κιτρινόμαυρους”.
Για την ώρα πάντως, δεν υπάρχει κάποια οριστική εξέλιξη και το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το επόμενο διάστημα.


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου