Καμία αλλαγή στα διοικητικά – Ο Καρυπίδης ξεκινά ήδη τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς



 Παρά την προσπάθεια που φέρεται να έκανε το τελευταίο διάστημα ο Ερασιτέχνης Άρης μέσω επαφών και επικοινωνιών, όλα δείχνουν πως δεν προκύπτει –τουλάχιστον αυτή τη στιγμή– κάποια αλλαγή στα διοικητικά της ΠΑΕ Άρης.

Αντιθέτως, σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν τις τελευταίες ώρες, ο Θεόδωρος Καρυπίδης έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό για τη νέα αγωνιστική περίοδο, με τις πρώτες κινήσεις να δρομολογούνται ενόψει της επόμενης σεζόν.

Για την τεχνική ηγεσία, φαβορί παραμένει ο Νίκος Παπαδόπουλος, όπως είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενο ρεπορτάζ μας, χωρίς ωστόσο να έχει κλείσει οριστικά το θέμα του πάγκου. Στην εξίσωση παραμένει και ο νυν προπονητής της ομάδας, Μιχάλης Γρηγορίου, ο οποίος εξακολουθεί να εξετάζεται σοβαρά από την πλευρά της διοίκησης.

Και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.

Σύμφωνα με όσα μεταφέρθηκαν δημόσια μέσα από τις πρόσφατες τοποθετήσεις που αποδίδονται στην πλευρά Καρυπίδη, έγινε ξεκάθαρο πως η οικονομική πραγματικότητα της ΠΑΕ αλλάζει σημαντικά. Ο ίδιος φέρεται να παραδέχεται ότι πλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα να συνεχίσει να βάζει χρήματα στην ομάδα με τον τρόπο που συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια και πως η νέα σεζόν θα βασιστεί κυρίως στα έσοδα του συλλόγου.

Αυτό σημαίνει πως ο Άρης θα κινηθεί με βάση:

τα τηλεοπτικά έσοδα

τις χορηγίες

τα εισιτήρια

και πιθανές πωλήσεις ποδοσφαιριστών

Με απλά λόγια, ο σύλλογος φαίνεται να μπαίνει σε μια περίοδο αυστηρής οικονομικής διαχείρισης.

Και αυτό αναπόφευκτα επηρεάζει και το αγωνιστικό κομμάτι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μπάτζετ της νέας χρονιάς αναμένεται να είναι χαμηλότερο σε σχέση με προηγούμενες σεζόν, ενώ δεν αποκλείεται ο Άρης να μην διαθέτει καν το πέμπτο μεγαλύτερο μπάτζετ του πρωταθλήματος. Μάλιστα, γίνεται λόγος για ένα ρόστερ με μέσο όρο συμβολαίων κοντά στις 200.000 ευρώ, στοιχείο που δείχνει ξεκάθαρα τη νέα φιλοσοφία που φαίνεται να διαμορφώνεται.

Όλα αυτά έρχονται να “δέσουν” και με το γεγονός πως, παρά τις κινήσεις του ΑΣ Άρης και τις συζητήσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα, δεν φαίνεται να προκύπτει κάποια επικείμενη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό ή διοικητικό κομμάτι της ΠΑΕ.

Έτσι, ο Άρης της νέας σεζόν φαίνεται πως θα στηθεί πάνω σε μια λογική περιορισμένου οικονομικού ρίσκου και ελεγχόμενης λειτουργίας, με στόχο τη βιωσιμότητα και τη σταθερότητα.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχει και ένα στοιχείο που μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της ομάδας. Η φετινή αποτυχία εξασφάλισης ευρωπαϊκού εισιτηρίου σημαίνει πως ο Άρης δεν θα έχει το καλοκαίρι προκριματικά και επιπλέον αγωνιστικές υποχρεώσεις. Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο για χτίσιμο, προετοιμασία και καλύτερη οργάνωση του νέου ρόστερ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις