Βόλεϊ: Ο χρόνος περνά επικίνδυνα και η αδράνεια φέρνει ανησυχία
Το τμήμα βόλεϊ του Άρη βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου και η καθυστέρηση που παρατηρείται στις κινήσεις προκαλεί ήδη έντονο προβληματισμό στον κόσμο του συλλόγου.
Στο ελληνικό βόλεϊ και ειδικά στο κομμάτι των Ελλήνων παικτών, η αγορά κινείται πολύ γρήγορα. Οι περισσότερες βασικές συμφωνίες ολοκληρώνονται μέχρι τα μέσα Μαΐου και οι ομάδες που καθυστερούν συνήθως βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση αργότερα, τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά.
Ο Άρης όμως δείχνει να έχει μείνει αρκετά πίσω.
Μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να έχει προχωρήσει ουσιαστικά ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς, ενώ οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο ακόμη και για παραίτηση του Γιώργου Μιχαλίτσιου, του ανθρώπου που είχε “τρέξει” το χτίσιμο της περσινής ομάδας.
Αυτό δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερη αβεβαιότητα, καθώς πλέον ο σύλλογος καλείται να αποφασίσει ποιος θα αναλάβει τον προγραμματισμό της νέας σεζόν, την ώρα που ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά και η αγορά αδειάζει καθημερινά.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχει και το κομμάτι των “παλιών αμαρτιών”. Υποθέσεις και οικονομικές εκκρεμότητες προηγούμενων ετών παραμένουν ανοιχτές και θα πρέπει να τακτοποιηθούν ώστε το τμήμα να μπορέσει να λειτουργήσει ομαλά. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει αισιοδοξία πως θα βρεθούν λύσεις, η πραγματικότητα είναι πως τα προβλήματα δεν εξαφανίζονται από μόνα τους.
Το πιο ανησυχητικό όμως είναι άλλο.
Για να μπορέσει σήμερα μια ομάδα να σταθεί αξιοπρεπώς στη Volley League και να μην παλεύει κάθε χρόνο για την επιβίωσή της, απαιτείται ένα μπάτζετ που προσεγγίζει τουλάχιστον τις 600.000 ευρώ. Και αυτή τη στιγμή υπάρχει έντονη ανησυχία για το αν ο Άρης θα μπορέσει να κινηθεί σε αυτά τα επίπεδα.
Ο Άρης είναι τεράστιο μέγεθος για να μπαίνει κάθε χρόνο σε συζητήσεις επιβίωσης. Δεν γίνεται ένας σύλλογος με αυτή τη δυναμική και αυτόν τον κόσμο να παλεύει απλά για να μείνει στην κατηγορία.
Ο κόσμος θέλει να δει σχέδιο. Θέλει να δει οργάνωση. Θέλει να δει μια ομάδα που θα κοιτάζει προς τα πάνω και όχι μια ομάδα που θα περιμένει τελευταία στιγμή για να κλείσει το ρόστερ της.
Η αργοπορία δημιουργεί αμφιβολίες και ερωτήματα για το μέλλον του τμήματος και όσο περνά ο χρόνος χωρίς ουσιαστικές εξελίξεις, τόσο δυσκολεύει συνολικά και η παρουσία του Άρη στη Volley League με ανταγωνιστικούς όρους.
Και μέσα σε όλο αυτό, ίσως έχει έρθει η στιγμή ο ΑΣ Άρης να βγει μπροστά πιο ξεκάθαρα.
Τα ζητήματα στον σύλλογο αυτή τη στιγμή είναι πολλά, υπάρχει αναβρασμός στον κόσμο και εύλογη ανησυχία σε αρκετά τμήματα. Για αυτό και μια επίσημη τοποθέτηση ή ακόμη και μια συνέντευξη Τύπου από τη “μητέρα” του συλλόγου ίσως να ήταν απαραίτητη ώστε να ξεκαθαρίσουν οι στόχοι, οι δυνατότητες και το πλάνο για την επόμενη ημέρα.
Γιατί ο χρόνος περνά. Και στο βόλεϊ, όταν αργείς, συνήθως το πληρώνεις ακριβά.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου