Συνάντηση Ζήση-Διακογιάννη με τον CEO της EuroLeague στην Αθήνα



Μία από τις σημαντικότερες συναντήσεις των τελευταίων ετών για το μέλλον του Άρη σε ευρωπαϊκό επίπεδο αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 20 Μαΐου στην Αθήνα, εκεί όπου οι άνθρωποι των «κιτρινόμαυρων» θα καθίσουν στο ίδιο τραπέζι με την ηγεσία της EuroLeague.

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΚΑΕ Άρης, Αγαπητός Διακογιάννης, και ο General Manager της ομάδας, Νίκος Ζήσης, θα έχουν κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον CEO της EuroLeague,Τσούς Μπουένο λίγες μόλις ημέρες πριν από το Final Four της διοργάνωσης.

Πρόκειται για ένα ραντεβού με ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς στο επίκεντρο των συζητήσεων θα βρεθεί η παρουσία του Άρη στο ευρωπαϊκό μπασκετικό περιβάλλον, η συνεργασία του συλλόγου με το EuroCup, αλλά και οι προοπτικές που ανοίγονται για το μέλλον.

Ο Άρης συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στο EuroCup και έχει καταφέρει να επαναφέρει το όνομά του στον ευρωπαϊκό χάρτη, με τη EuroLeague να παρακολουθεί στενά τη συνολική πρόοδο και τη νέα δυναμική που έχει αναπτυχθεί στον σύλλογο.

Οι άνθρωποι της διοργάνωσης βλέπουν με θετικό μάτι τη διοικητική σταθερότητα που υπάρχει πλέον στην ΚΑΕ, την οικονομική συνέπεια και εξυγίανση των τελευταίων ετών, αλλά και το νέο όραμα που έχει δημιουργηθεί μετά τις αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς και την έλευση του Ρίτσαρντ Σιάο.

Παράλληλα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ζήτημα των τριετών αδειών συμμετοχής που εξετάζει η EuroLeague για ομάδες του EuroCup. Ο Άρης βρίσκεται ανάμεσα στους συλλόγους που έχουν μπει στο κάδρο αυτής της προοπτικής, με τους «κιτρινόμαυρους» να θέλουν να παρουσιάσουν το πλάνο και τις φιλοδοξίες τους για τα επόμενα χρόνια.

Στη συνάντηση αναμένεται να συζητηθούν οι εξελίξεις στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, η επόμενη ημέρα των διοργανώσεων, αλλά και ο ρόλος που μπορεί να έχει ο Άρης σε αυτό το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται.

Άλλωστε, η EuroLeague γνωρίζει πολύ καλά τι εκπροσωπεί ο Άρης. Μία ομάδα με τεράστια ιστορία, 22 τίτλους, τεράστια μπασκετική παράδοση και μία από τις πιο «καυτές» έδρες της Ευρώπης. Ο «Αυτοκράτορας» του ελληνικού μπάσκετ δείχνει αποφασισμένος να επιστρέψει σταδιακά εκεί όπου ανήκει και η συνάντηση της 20ής Μαΐου ίσως αποτελέσει ένα από τα πιο σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις