Έρχεται ο Σιάο για την συνάντηση με την Euroleague την Πέμπτη στην Αθήνα!
Στην Αθήνα για την EuroLeague ο Σιάο – Ο Άρης δυναμώνει τη θέση του στην ευρωπαϊκή ελίτ
Ο Άρης συνεχίζει να κινείται σε επίπεδο κορυφής και το βράδυ της Πέμπτης (21/5) θα βρεθεί στο επίκεντρο των εξελίξεων του ευρωπαϊκού μπάσκετ, με τη συνάντηση της διοίκησης της ΚΑΕ με την ηγεσία της EuroLeague Basketball στην Αθήνα.
Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ, Ρίτσαρντ Σιάο, θα πραγματοποιήσει ταξίδι-αστραπή στην πρωτεύουσα αποκλειστικά για το συγκεκριμένο ραντεβού, συνοδευόμενος από τον CEO της ομάδας, Αγαπητό Διακογιάννη, αλλά και τον general manager, Νίκο Ζήση.
Απέναντί τους θα βρίσκεται ο CEO της EuroLeague Basketball, Τσους Μπουένο, σε μία συνάντηση που έχει χαρακτήρα γνωριμίας με τη νέα διοικητική εποχή του Άρη, αλλά και ουσιαστικής συζήτησης γύρω από το μέλλον και την προοπτική του συλλόγου μέσα στην ευρωπαϊκή μπασκετική σκηνή.
Ο Άρης ήδη ανήκει στην ευρωπαϊκή οικογένεια της EuroLeague
Οι «κιτρινόμαυροι» δεν επιστρέφουν τώρα στην Ευρώπη. Ο Άρης είναι ήδη κομμάτι της οικογένειας της EuroLeague Basketball μέσω της συμμετοχής του στο EuroCup και θέλει πλέον να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση και την παρουσία του τα επόμενα χρόνια.
Η παρουσία του Σιάο σε αυτή τη συνάντηση δείχνει ξεκάθαρα τη διάθεση της νέας ιδιοκτησίας να έχει ενεργό ρόλο στις εξελίξεις και να χτίσει έναν οργανισμό σύγχρονο, ανταγωνιστικό και σταθερό σε όλα τα επίπεδα.
Το γεγονός πως το ραντεβού πραγματοποιείται στο περιθώριο του Final Four 2026 μόνο τυχαίο δεν είναι. Στην Αθήνα θα βρίσκονται όλα τα μεγάλα μπασκετικά κέντρα αποφάσεων της Ευρώπης και ο Άρης θα είναι εκεί, με παρουσία υψηλού επιπέδου.
Ο Αυτοκράτορας μεγαλώνει ξανά
Ο Άρης παραμένει ένα από τα πιο βαριά ονόματα του ελληνικού και ευρωπαϊκού μπάσκετ. Η ιστορία του, οι 22 τίτλοι, η τεράστια μπασκετική του παράδοση και ο κόσμος του αποτελούν στοιχεία που συνεχίζουν να δίνουν ειδικό βάρος στον σύλλογο.
Η νέα διοίκηση θέλει να επενδύσει πάνω ακριβώς σε αυτό: στη δυναμική του brand Άρης, στην ιστορία του Αυτοκράτορα και στη δημιουργία μίας ομάδας που θα μπορεί κάθε χρόνο να κοιτάζει όλο και ψηλότερα στην Ευρώπη.
Χωρίς μεγάλα λόγια και υπερβολές, αλλά με ξεκάθαρο πλάνο και οργανωμένες κινήσεις.
Μήνυμα με νόημα από τη νέα εποχή
Η παρουσία των Σιάο, Διακογιάννη και Ζήση στο συγκεκριμένο ραντεβού στέλνει μήνυμα πως ο Άρης δεν λειτουργεί πλέον πρόχειρα ή περιστασιακά. Αντίθετα, δείχνει ότι επιχειρεί να χτίσει σταθερές σχέσεις με την EuroLeague Basketball και να ενισχύσει το ευρωπαϊκό του προφίλ.
Ο κόσμος του Άρη βλέπει ξανά κινήσεις που θυμίζουν οργανισμό με φιλοδοξίες και προοπτική. Και αυτό από μόνο του είναι κάτι που τα τελευταία χρόνια έλειψε πολύ από τον σύλλογο.
Η νέα εποχή έχει ήδη ξεκινήσει… και οι «κιτρινόμαυροι» θέλουν να κάνουν όλη την Ευρώπη να μιλά ξανά για τον Αυτοκράτορα.


Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου